Meniu

Informatii livrare

Livrarea comenzii se va face dupa informarea clientului despre existenta produsului, in stocul propriu sau la furnizor (intern sau extern).

Daca produsul se afla in stoc, termenul de livrare a produselor este a doua zi lucratoare in Bucuresti si 2-4 zile lucratoare in tara.

Livrarea este gratuita in Bucuresti pentru comenzi peste 100 de lei si in tara pentru comenzile peste 600 de lei.

Comenzile voluminoase (ambalaje din polistiren) ce depasesc 2000 lei, nu beneficiaza de transport gratuit.

Pentru comenzile din Bucuresti ce au o valoare mai mica de 100 de lei se percepe o taxa de livrare de 15 lei, iar pentru cele din tara (fara km suplimentari) de sub 600 de lei se percepe o taxa de livrare de 30 lei.

In cazul in care o comanda este refuzata/neridicata (curierului nu i s-a raspuns la telefon sau la adresa din comanda nu a fost nimeni), se va achita la urmatoarea comanda contravaloarea transportului tur-retur (valabil si pentru comenzile ce au beneficiat de transport gratuit)

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si atasarea documentelor insotitoare. Acesta se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor, in momentul predarii firmei de curierat.

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

Livrarea produselor se va efectua prin firme de curierat partenere furnizorilor.

Vanzatorul nu autorizeaza curierul sa permita cumparatorului deschiderea coletului inaintea semnarii de primire (livrare) si platii contravalorii produselor comandate.

Recomandam verificarea coletelor primite, neasumandu-ne raspunderea pentru produsele deteriorate la transport si intocmirea unui proces verbal de constatare impreuna cu angajatul firmei de curierat, daca va aflati intr-o astfel de situatie. Pierderea sau deteriorarea produsului dupa intrarea in posesie nu constituie responsabilitatea vanzatorului sau a curierului.